Friday, October 1, 2010

Nate's field trip

Nate was with Angling club of Tolmin for a week.

1 comment:

  1. Kome je smetao blog "Neretva River In Peril" - hakovan!

    Decembra 28, 2010 su mi upali u Google račun, preko njega na povezane servise YouTube kanal, Blogger račun i blog Neretva River In Peril, i druge te je sve obrisano i računi zatvoreni - smeta im kad želite iskazati svoje mišljenje ili protivljenje !!!

    Dakle, prvi put od kad sam na Internetu (od '95-e) doživio da mi neko provali u Google račun, rasturi i zatvori YouTube kanal sa klipovima o Neretvi i branama, o endemskim pastrmkama; zatim uđe na Blogger i obriše mi 7 blogova od kojih su mi najvažniji 2 bloga, jedan o Neretvi (Neretva River In Peril) i drugi o neretvanskim pastrmkama (Trout from Neretva)!

    E, sad najzanimljivije: uspio sam povratiti Google račun u vrlo kratkom roku (10-ak min) i djelimično Blogger račun, međutim od 7 blogova nisam vratio onaj o Neretvi, EFT-u i branama i uopšte energetskom lobiju (Neretva River In Peril), koji je i najvažniji i največi (po broju članaka).
    YouTube račun još uvijek nisam vratio pa tako ni video-klipove.

    U oba slučaja čekam odgovore od YouTuba i Bloggera, i nadam se da ću moči vratiti blog Neretva River In Peril kao i račun i video klipove na YouTube-u.

    Nadam da je stvar potpuno jasna, bezobzira...

    SRETNA NOVA GODINA!
    Santa

    PS. Sad je jedino važno da se glas o ovom čuje među ljudima, prijateljima, ribarima itd. To je sve što se može izvući dobroga iz ove prljave rabote.
    HVALA unaprijed svima koji će raširiti glas o ovom, neka potraje bar nekoliko dana - jer, naposlijetku, i ovo je na neki način korisna informacija o prirodi ovih "društveno korisnih projekata koji su u nacionalnom interesu", o onim koji nam ih podmeću, itd...

    ReplyDelete